پیام رسا و کامل

ساخت وبلاگ
دوستان نویسنده، یه مسابقه ی نویسندگی در سایت برگزار کردیم کسایی که مایلند، این پست رو بخونن

[عکس: 1-1-1.gif]
 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 23:24

اگر می خواهید وب سایتی درخور شایسته، کاربردی و مناسب کاربران خود ایجاد نمایید، در ابتدا می بایست خود را در جایگاه آنان قرار دهید. اما زمانی که می خواهیم برای یک رستوران طراحی سایت انجام دهیم باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ باید از خود بپرسیم چرا مردم به رستوران می روند؟ جواب مشخص است، به دلیل خوردن یک غذای باب میل در محیطی آرامش بخش و خوش گذرانی در کنار خانواده و دوستان. با توجه به نکات گفته شده و استفاده از آنها در طراحی وب سایت رستوران می توان تاثیر بالای اینترنت و شبکه های اجتماعی را بر این تجارت مشاهده نمود.
 
با رعایت اصول درست برای طراحی وب سایت رستوران، مشتریان یک رستوران می توانند با منوی غذا، محیط رستوران، نوع طبخ و سبک کاری رستوران و دیگر خدمات ارائه شده در رستوران آشنا شوند. در کنار تمامی این خدمات، خدماتی نظیر امکان رزرو میز و سفارش آنلاین در طراحی وب سایت، شانس رستوران ها را برای جذب مشتری و فروش بیشتر افزایش می دهد. به طور کلی هر چه خدمات شما بهتر و آسانتر از رقبا باشد، مشتریان بیشتری به شما مراجعه می کنند.
 
به همین علت قصد داریم در این مقاله، نکات مهمی که در طراحی وب سایت رستوران و فست فود باید رعایت نمود را به شما معرفی کنیم.
[عکس: 4ba1c-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-2.jpg]
 
در اولین اقدام برای طراحی وب سایت رستوران، شما می بایست کاربران و مشتریان بالقوه خود را به خوبی بشناسید و با علایق آنها آشنا شوید. اگر در نزدیکی رستورانتان، یک دانشگاه یا مرکز آموزش قرار دارد، مطمئن باشید که بیشتر مشتریان شما را دانشجویان و جوانان تشکیل می دهند. همچنین اگر نزدیک به رستوران شما یک مرکز تجاری/اداری وجود دارد می بایست شرایط ویژه ای را برای قرارهای کاری ایجاد نمایید. این افراد معمولاً به دنبال رستوران هایی هستند که محیطی رسمی دارند. شما می بایست همۀ این شرایطی را که برای رستوران خود در نظر می گیرد برای طراحی وب سایت آن نیز لحاظ نمایید.
[عکس: 898c9-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-3.jpg]
شما می بایست بر اساس سلیقه و ذائقه مشتریان خود وب سایت خود را طراحی کنید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب نمایید.
نکات مهم در طراحی سایت رستوران
وب سایت هر رستوران، فست فود یا کافه می بایست شامل صفحات: صفحه اصلی، گالری تصاویر از محیط رستوران، فرم تماس با ما، منوی غذا و آدرس و شماره سایت باشد. وجود تمام این صفحات در طراحی وب سایت شما ضروری است و اهمیت ویژه ای دارد و نبود هر کدام از این صفحات باعث ناقصی وب سایت شما می شود. همچنین می توانید در طراحی وب سایت رستوران خود صفحه ای جداگانه برای ثبت دیدگاه ها و تجربیات مشتریان از رستوران خود ایجاد نمایید. به این ترتیب افرادی که به تازگی با رستوران شما آشنا می شوند، دیدگاه بهتری نسبت به شما به دست خواهند آورد.
[عکس: 18d93-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-5.jpg]
تلاش کنید کنید طراحی وبسایت خود را تا حد امکان ساده نگه دارید و از ایجاد صفحات غیر ضروری و اضافی خودداری نمایید، چرا که مشتریان وب سایت شما از همۀ اقشار جامعه هستند و همۀ آنها دانش کافی برای وب سایت های پیچیده را ندارند. همچنین اگر بازدید کنندگان با مشاهده 3 صفحه از وب سایت شما به آنچیزی که می خواهند نرسند، وب سایت شما را ترک می کنند.
پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 19:28

با مصرف روزانه خیار مواد زائد را از بدن خود دفع کنید و سنگ‌های کلیه خود را نابود کنید.
اگر به دنبال سلامتی خود هستید از اثر فوق‌العاده سبزیجات غافل نشوید. طبق بررسی‌های پزشکی خیار ۹۰ درصد آب بدن را می‌تواند تامین کند. همچنین خیار می‌تواند از آفتاب سوختگی پوست جلوگیری کند و مواد زائد را از بدن دفع کند و برای رفع سنگ کلیه کارساز خواهد بود.
خیار ویتامین‌های ABو C بدن را تامین می‌کند و موجب بالا رفتن سیستم ایمنی بدن می‌شود به همین منظور پیشنهاد می‌شود که مصرف خیار را در وعده‌های غذایی خود قرار دهید.

.jpg  pic-75046-1468309709.jpg (اندازه 16.36 KB / تعداد دانلود: 2) پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15

اگر نوزاد شما بیش از حد در هوای خیلی گرم قرار بگیرد، ممکن است دچار گرمازدگی شود، به‌خصوص اگر آب بدنش را از دست بدهد و یا لباس‌های گرمی به او پوشانده شود.
سوارکردن او در اتومبیل گرم و یا قراردادن او در اتومبیل پارک شده - کاری که هرگز نباید انجام دهید - نیز او را در معرض خطر قرار می‌دهد. در حقیقت از آنجایی که دمای داخل اتومبیل به سرعت می‌تواند بالا برود و خیلی گرم‌تر از دمای بیرون شود، گرمازدگی در طی چند دقیقه رخ می‌دهد. نوزاد شما ممکن است در ابتدا علائم افزایش درجه حرارت را نشان دهد که علائم خفیف‌تری است. ممکن است متوجه شوید که او بیش از حد تشنه یا خسته است و یا پوستش سرد و مرطوب است. اگر کودک در سنی باشد که قادر به حرف زدن باشد ممکن است از گرفتگی ساق پا یا شکم شکایت داشته باشد. اگر افزایش دمای بدن به گرمازدگی بینجامد، ممکن است هر یک از علائم زیر دیده شود: درجه حرارت ۳۹ درجه حرارت سانتیگراد یا بیشتر بدون تعریق، خشکی، قرمزی و داغی پوست، نبض سریع، بیقراری، گیجی، سردرد (که ممکن است او را تحریک پذیر سازد)، استفراغ، نفس نفس زدن، خستگی (عدم واکنش نسبت به صدا زدن یا قلقلک پوست)، عدم هوشیاری، وممکن است علائم کاهش آب بدن نیز دیده شود.

راه حل چیست؟

باید هرچه سریع‌تر درجه حرارت بدن کودک را پایین بیاورید. زمان اهمیت زیادی دارد. کودکی که دچار گرمازدگی شده است ممکن است به‌راحتی به حالت کما برود. ابتدا با اورژانس تماس بگیرید. سپس لباس‌های کودک را از تنش خارج کنید و او را در یک محل خنک بخوابانید. اگر خارج از منزل در زیر آفتاب قرار دارید یک محل سایه پیدا کنید و یا او را به یک محل خنک منتقل سازید. طی مدتی که منتظر آمبولانس هستید، بدن او را با اسفنج یا پارچه نرمی که با آب سرد آغشته کرده‌اید ماساژ داده و او را جلوی پنکه بگذارید (می‌توانید از یک پنکه برقی استفاده کنید و یا او را باد بزنید). با او صحبت کنید و سعی کنید او را آرام سازید. به او چیزی ننوشانید و علی‌رغم آنکه ممکن است وسوسه شوید که به او استامینوفن بدهید، باید بدانید که استامینوفن افزایش درجه حرارت بدن در اثر گرمازدگی را برطرف نمی‌کند. اگر کودک شما تنها علائم افزایش درجه حرارت بدن را دارد ولی دچار گرما زدگی نشده است او را به داخل منزل و در صورت امکان به اتاقی ببرید که کولر داشته باشد. مقدار زیادی شیر به او بخورانید و اگر چهار ماه یا بیشتر دارد، کمی آب نیز به او بدهید. می‌توانید از حمام سرد نیز استفاده کنید. در تمام طول روز او را داخل منزل نگه دارید. اگر به‌نظر نمی‌رسد که علائمش سریعا برطرف شود، به اورژانس یا پزشک مراجعه کنید.


پیشگیری از گرمازدگی نوزاد

به‌خاطر داشته باشید که درجه حرارت بدن ممکن است سریعا بالا برود به‌خصوص اگر نوزاد شما به هوای گرم عادت نداشته باشد (مثلا اوایل تابستان). به نوزاد لباس‌های خنک و گشاد بپوشانید. سعی کنید وقتی او را از منزل خارج می‌کنید، در سایه نگه دارید و وقتی او را سوار اتومبیل می‌کنید، دقت کنید که هوای داخل اتومبیل خنک باشد. در روزهای خیلی گرم بیشتر از حد معمول به او مایعات بدهید و وقتی دمای هوا شدیدا بالاست، حتی الامکان او را از منزل خارج نسازید.


.jpg  pic-75046-1468309709.jpg (اندازه 18.7 KB / تعداد دانلود: 1) پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15


قدیمی‌ترین عکس موجود از تهران,این عکس را عکاس و مستشار ایتالیایی ، لوئیجی پشه یکصد و پنجاه سال پیش عکاسی کرده است


.jpg  pic-75046-1468309709.jpg (اندازه 24.79 KB / تعداد دانلود: 1) پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15

قهرمان وزنه برداری تیم ملی پس از تصادف در جاده هراز از چند ناحیه دچار شکستگی استخوان و در رفتگی شده است.
ساعت 2:37 بامداد امروز تصادف میان سه دستگاه خودرو نیسان، کامیون ایسوزو و خودرو پراید در جاده هراز منطقه کلرد به پلیس راه استان مازندران اعلام شد. بلافاصله با حضور تیم های پلیس و اورژانس مشخص شد به علت این تصادف 6 نفر در صحنه مجروح شده و حال یکی از مجروحان وخیم است که متاسفانه جانش را از دست می دهد.

با انتقال مجروحان با 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان های امام رضا(ع) و 17 شهریور آمل مشخص شد یکی از مجروحان این حادثه بهادر مولایی وزنه بردار ملی پوش کشورمان است و مابقی مجروحان اعضای خانواده او هستند.

ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران در مورد آخرین وضعیت وزنه بردار تیم ملی گفت: هنگام انتقال وزنه بردار تیم ملی مشخص شد او دارای چند شکستگی و در رفتگی در دست و پایش است اما حال عمومی او هنگام تحویل به بیمارستان خوب بود.

.jpg  pic-76135-1469086575.jpg (اندازه 9.67 KB / تعداد دانلود: 1) پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تغییر ارائه اینترنت در ایران اعلام کرد که مدل جهانی ارا‌ئه اینترنت ثابت (ADSL، وایمکس و ...) حجمی نیست بلکه سرعتی است و در ایران نیز به زودی این تغییر اساسی در ارائه‌ی اینترنت ایجاد خواهد شد.
صادق عباسی شاهکوه، معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی رگولاتوری از تغییر روش ارا‌ئه‌ی اینترنت ثابت (ADSL، وایمکس و ...) خبر داد که پس از این تغییر اینترنت حجمی حذف خواهد شد.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: «در طرح‌های معمول جهانی ارائه‌ی اینترنت موبایل به صورت حجمی متداول است اما اینترنت ثبات حجمی مرسوم نیست و خدمات اینترنت به صورت سرعتی عرضه ‌می‌شود.»

عباسی شاهکوه اعلام کرد: «در تعرفه‌های اینترنتی که به تازگی تصویب شده است یک روش حجمی تعیین شد که این روش یک گام به سمت تغییر مدل اینترنت ثابت از سرویس حجمی به سمت سرویس سرعتی است.»

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: «محتوا با حجم بیشتر باید راحت‌تر به دست مردم برسد و محدودیت‌های حجم حذف شود. بر اساس نحوه‌ی مصرف کنونی مشترکان سرویس‌های حجیم بیشتر ویدیویی و داخلی است.»

به گفته‌ی عباسی شاهکوه، شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت موظف شده‌انده ظرف ۶ ماه آینده محاسبه‌ی ترافیک داخلی و خارجی را برای کاربرانشان تفکیک کنند.

با توجه به گفته‌ی معاون رگولاتوری باید منتظر حذف سرویس‌های حجمی بود. حذف اینترنت حجمی در ایران می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاقات چند سال اخیر فناوری اطلاعات کشور باشد و رضایت کاربران را فراهم کند. پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15

.

.jpg  pic-76135-1469086575.jpg (اندازه 30.88 KB / تعداد دانلود: 3) پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:15

محسن چاوشی حسینی  زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است.
زندگی نامه
محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد.  که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است.  بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.
کنسرت
از زمان پخش نخستین آلبوم او «نفرین» تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاوشی شنیده شده است و عده‌ای هم دست به سوء استفاده‌هایی این چنینی در این زمینه کرده‌اند. محسن چاوشی پس از کسب مجوز و در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی خود، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرد که در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم «ژاکت» برگزار خواهد کرد، اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و انتشار آلبوم این اتفاق رخ نداد و تاکنون نیز رخ نداده است. گفته می‌شد تا چندی پیش «شهاب اکبری» مسئول جمع کردن گروه برای چاوشی بود که احتمال دارد پیش از او فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده داشته است.
ویدیوهای مرتبط :
محسن چاوشی  
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی
دانلود آهنگ محسن چاوشی
Mohsen chavoshi
اهنگ محسن چاوشی
محسن چاوشی کجایی
محسن چاووشی
آهنگ جدید محسن چاوشی
محسن چاوشی شهرزاد
دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی
آلبوم جدید محسن چاوشی
آهنگ جدید چاوشی
 

 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:34

حتما نام برند پشمک حاج عبدالله به گوشتون خورده؛بعدش حتما یه خورده تعجب کردین و یا حتی خندیدین!! اما راز این نام گذاری چیست؟

حکایت این داستان برمیگرده به دهه 1330 زمانی که بچه های دبستان اکبریه تبریز توی زنگ تفریح از بوفه ی مدرسه و از فراش مهربون مدرسه پشمک میخریدن.

عبدالله علیزاده معروف به حاج عبدالله مستخدم دبستان اکبریه تبریز بود که اصالتا از روستاهای نزدیک ارس که پس از قحطی و فراگیر شدن بیماری واگیردار وبا ناشی از حمله متفقین، تمام اعضای خانوادش رو از دست داده بود و سپس به تبریز مهاجرت کرده و در این دبستان به عنوان مستخدم کار میکرد.

اما حاج عبدالله قصه ی ما به بچه های مدرسه علاقه وافری داشت چون خودش علاوه بر همسرش داغ سه کودک در همین سنین رو دیده بود .

بچه ها توی زنگ تفریح از بوفه مدرسه پشمک میخریدن و هر کس پول نداشت از حاج عبدالله پشمک قرضی میگرفت.

اما حاج عبدالله با اینکه به همه جنس قرضی میداد اما هیچ دفتر ثبت بدهی نداشت، رفته رفته بچه ها از مهربونی حاج عبدالله سوء استفاده کردند و اصلا پول نمیدادند و برخلاف تصور حاج عبدالله ، علی رغم درآمد ناچیز فرراشی به هیچ کس نه نمیگفت .
تا اینکه مدیر مدرسه با دیدن تمام بچه های پشمک به دست در ایام زنگ تفریح با پیگیری ماجرا از این قضیه باخبر شد و سر همه کلاسها حاضر شد و با صحبتهای دلسوزانه اش همه رو توجیه کرد.

با این وجود هنوز اندکی از بچه ها شیطنت میکردند و پشمک مفتکی از حاج عبدالله میگرفتند.

این منوال تا اوایل دهه چهل ادامه داشت تا اینکه در اواخر خردادماه 1341 حاج عبدالله به دلیل بیماری و کهولت سن درگذشت.

حاج عبدالله با اینکه توی تبریز غریب بود اما یکی از باشکوهترین تشییع جنازه ها رو داشت. انبوهی از جمعیت که اکثرا هم جوان بودند و گریه میکردند حاج عبدالله ،بابای مهربون مدرسه رو تا قبرستان قدیم تبریز بدرقه کردند.

اما جالبتر اینکه هر پنج شنبه بر سر قبر حاج عبدالله و برای شادی روحش پشمک پخش میکردند و این منوال چندین سال و تا اوایل دهه پنجاه ادامه داشت. بله بچه های دبستان اکبریه داشتند قرضشان را به حاج عبدالله ادا میکردند.

احسان البرزی و علی مردان طاهری موسسان پشمک حاج عبدالله دو تن از همان کودکان شیطونی هستند که هرگز بابت خوردن پشمک پول به حاج عبدالله نداده بودند.

و الان به یاد مهربونی و بخشش بی منت و همراه با لبخند حاج عبدالله فراش ، مستخدم دبستان اکبریه نام برند تجاری پشمک شرکت خودشون رو، حاج عبدالله گذاشتند.
پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:34

 [عکس: 379.png]

در هر کسب و کاری که هستید، برای رسیدن به موفقیت به زمان نیاز دارید و همانطور که از کلمه «زمان» می دانیم، این کار یعنی مدتی طول می کشد. راه های موفقیت منحصربه فرد هستند اما تاثیری که می گذارند و کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهند بسیار عمیق است. 


نکته مهم این است که طراحی سایت شما چگونه سئو یا سئو سایت می شود. راهی که طراحی سایت شما از آن طریق، سئو یا سئو سایت می شود، تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک طراحی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. 
[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(2).png]

کلمات کلیدی طراحی سایت فروشگاهی شما در سئو سایت

منظورم از سئو سایت این است که موقع جستجو کردن توسط کاربران، طراحی سایت فروشگاهی شما با چه کلمات کلیدی ای در موتور جستجوگر پیدا می شود. با یک سئو سایت خوب می توانید دامنه این کلمات کلیدی را توسعه داده و در نتیجه امکان پیدا شدن طراحی سایت شما توسط کاربران افزایش یابد. یک راه دیگر هم، استفاده از کلمات کلیدی دوپهلو در سئو است، یعنی کلماتی در سئو سایت خودتان به کار ببرید که دو معنی می دهند. اینطوری با یک تیر دو نشان زده اید. 




طراحی سایت ها مانند طراحی مجله ها نیستند که فضای محدودی داشته باشند، پس فضای شما به اندازه مجلات محدود نیست و باید از فضایی که برای طراحی سایت در اختیار دارید نهایت استفاده را بکنید. 
از طرفی دیگر هم مجلات را در قفسه ها و کتابخانه های محدود می گذارند و می فروشند در حالیکه در فضای مجازی، قفسه های شما که همان طراحی سایت و کلمات کلیدی سئو شده طراحی سایت شماست، موتورهای جستجوگری مثل گوگل، یاهو، بینگ و نظایر اینها هستند که طراحی سایت ها نیز نقش مجلات را در این قفسه ها ایفا می کنند تا شما محصولات تان را در آن ها عرضه کنید. در حال حاضر ۹۰ درصد مردم آنچه را که می خواهند در این موتورها جستجو می کنند و می یابند. 


شما یک کسب و کار دارید و می خواهید در آن موفق شوید. پس به یک طراحی سایت نیاز دارید تا مردم با استفاده از موتورهای جستجوگر بتوانند شما را پیدا کرده و محصول شما را ببینند. یادتان باشد که قبل از داشتن یک طراحی سایت باید با موتورهای جستجوگر آشنا شده باشید. 
[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(1).jpg]

نکته های مهم در سئو و پرتال ساز

حالا چگونه می توانیم یک طراحی سایت خوب داشته باشیم؟ گذاشتن یک سئو سایت یا سئوی خوب فقط قسمتی از جواب این سوال است. علاوه بر داشتن یک سئو سایت خوب، خود طراحی نیز پراهمیت است. یک طراحی سایت خوب، طراحی ای است که صرف نظر از هزینه های کارخانه، شرکت یا کسب و کارتان انجام شود. یک طراحی سایت خوب، اندکی خودخواهانه است و طراح باید آنچه را که به نظر خودش بهترین می آید انتخاب کند، به جای اینکه تمام طراحی را بر پایه نیاز مشتری، میل و یا خواسته او را در نظر بگیرد. 


نقش محتوا در سئو سایت فروشگاه ساز

یک امر مهم دیگر هم در فروشگاه ساز و هم در سئو سایت محتوای نوشتاری شماست. اگر می خواهید کلمه کلیدی طراحی سایت شما در جستجوی موتورهای جستجو نتیجه خوبی به دست آورد، خودتان بنشینید، بنویسید، ویرایش کنید و مطلب را در سایت منتشر کنید بدون اینکه از جایی کپی کرده و یا الهام بگیرید. کپی کردن، طراحی سایت شما را مثل یک درخت پاییزی در جنگل می کند که هیچکس آن را نه می بیند و نه می شنود و لطمه جدی به سئو سایت شما می زند. 


یک نکته مهم دیگر، قابل استفاده بودن سایت شماست این کار هم برای سئو و هم برای تبلیغات گوگل خیلی مهم می باشد. آیا می توانید از این طراحی سایتی که به مرحله اجرا گذاشته اید استفاده کنید و آیا کارآمد کنید و از آن در گوگل برای سایت تبلیغات بگیرید؟ آیا می توانید صفحه مد نظرتان را در تبلیغات گوگل پیدا کنید؟ آیا صفحات شما می توانند در کمترین زمان ممکن بارکذاری شوند؟ با چه سرعتی لود و بارگذاری می شوند؟ اگر پاسخ به سوالات گفته شده در بالا مطلوب نیست، طراحی سایت شما کارآمد نیست و مسلما مشتری را ناامید خواهد کرد و مشتری در اولین فرصت از سایت شما خارج خواهد شد. 


نکته دیگری که هم برای سئو و هم برای تبلیغات در گوگل پراهمیت می باشد این است که از کسب و کار خودتان و راجع به خودتان جزییاتی را در صفحه طراحی سایت خود قرار بدهید. درباره خودتان، کارتان و اگر محصولی دارید، محصولتان، در آن جا بنویسید تا مشتری شما را بشناسد. این کار به تبلیغات گوگل سایت شما نیز کمک بسیاری می کند. هنگامی که کسی شما را، کسب و کار و یا صنعت شما را در تبلیغات گوگل جستجو می کند، علاوه بر هر چیز دیگری می خواهد سابقه شما را ببیند و درباره شما بداند. درباره محصولات و هر خدمت خاصی که ارائه می دهید اطلاعات به دست بیاورد و برایش توضیح داده شود. 


نکته بعدی که درباره تبلیغات گوگل طراحی سایت فروشگاهی و بالتبع درباره سئو مهم است این می باشد که اصلا اهمیتی ندارد بودجه تبلیغاتی شما چه میزان است شما هم اکنون می توانید تبلیغات خود را در صفحه های گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط هنگامی هزینه ای صرف می کنید که مشتری و بیننده شما وارد سایت تان گردد. 


در زمینه تبلیغات اینترنتی، به ویژه تبلیغات گوگل شرکت هایی موفق عمل هستند که به درستی هدف ها و خواسته های کسب و کارشان را عملیاتی نمایند و بتوانند با به کارگیری از سیستم تبلیغات گوگل مشتری ها و کاربران هدف شان را روانه طراحی سایت خود کنند. اجرای اصولی و درست کمپین های تبلیغات گوگل و مدیریت هزینه های آن خیلی پراهمیت است به صورتی که این کار می تواند باعث سیر افزایشی تعداد مشتریان کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فروش تان گردد و از لحاظ سئو سایت شما را در رتبه خوبی در صفحه نخست گوگل قرار بدهد. 
[عکس: SEO%20and%20marketing%20at%20Google%20(2).jpg]



اهمیت تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل

یکی از مزیت های تبلیغات فروشگاه ساز در گوگل در جهت سئو سایت اهمیت تبلیغ محصولات و خدمات گوگل نسبت به سایر تبلیغات است به صورتی که در تبلیغات گوگل همه کاربران هدف شما واقعی می باشند و تنها کاربرانی تبلیغ شما را مشاهده می کنند که قصد خرید محصولات شما را داشته باشند بنابراین همه جستجو ها نیز واقعی و مثبت خواهند بود و محصولات فروشگاه ساز شما به خوبی جستجو خواهند شد.


شما می توانید تبلیغات محصولات خود را در ۲۴ ساعته در موتور جستجوی گوگل نمایش دهید. از برتری های تبلیغات گوگل (Google adwords) می توان به نکته های زیر اشاره نمود که توسط شرکت سئو و طراحی سایت پرتال ساز اجرایی می شود: 


عرضه گزارشهای مستقیم از طرف گوگل با تجزیه و تحلیل واقعی از سایت شما، نظارت لحظه ای بر روی حساب های تبلیغاتی برای سوددهی و کارآیی هر چه بهتر و بیشتر، استفاده از روش ها و متدهای مخصوص به منظور پایین آوردن هزینه هر هر کلیک، توصیه محتوا و مطالب مفید تبلیغاتی پربازید به همراه واژه کلیدی مناسب برای پرتال ساز شما. 


همه آنچه که گفته شد می تواند مخاطب و مشتری بالفعل شما را تحت تاثیر قرار دهد. خلاصه اینکه در دنیای امروز، مخاطب شما آنقدر قدرت دارد که بتواند به کسب و کار شما کمک کند و یا اینکه به آن صدمه بزند. و شما هم بیشتر از همیشه قدرتمند هستید تا با داشتن یک بازار و کسب و کار خوب، بهترین باشید. بهترین باشید، با مشتری مهربان باشید و بهترین سرویس و خدمات را داشته باشید و اگر طراحی سایتی دارید، سعی کنید آن را به بهترین نحوه عرضه کنید تا بهترین به نظر برسید.


نقش تعیین کننده بهینه سازی سایت و یا سئو در نزد موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور های جستجو (جستجوگرها) راهی برای ترویج یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان از موتورهای جستجو است.سئو وابسته به جنبه های مختلف، از واژه هایی که شما با استفاده از وب سایت به لینک های دیگر با کیفیت به سایت های خود در جستجوگرها می دهید دارد. " اطمینان حاصل شود که وب سایت به سادگی و به راحتی برای موتور جستجو قابل درک است"


سئو یا بهینه سازی سایت فقط در مورد "موتور" نیست بلکه در طرف مقابل اشاره به ساخت یک وب سایت به طوری که کاربران پسندند نیز دارد.


به کارگیری سئو یا بهینه سازی سایت

بخش عمده ای از ترافیک توسط موتورهای جستجو نظیر کسب و کار اصلی گوگل، بینگ و یاهو به دست می آید. با این حال، رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از رسانه های جمعی نیز می توانند ترافیک بازدید کنندگان وب سایت خود را نزد موتورهای جستجو بالا ببرند مهم ترین راه برای اکثر کاربران اینترنت در تمام وب سایت ها بالا تر بردن محتوای با کیفیت است.


موتور جستجو "ترافیک هدفمند" افرادی را که به دنبال محتوای با کیفیت هستند را تشخیص می دهد، اگر مطالب با کیفیت شما در نزد موتورهای جستجو به خوبی شناخته شده باشد آنها قادرند آنها را تشخیص بدهند و با آنها جذب مخاطب کنند. و محتوای طراحی سایت شما را در رتبه خوبی از نتایج موتورهایشان قرار بدهند. 


واژه های جستجو شده توسط کاربران در محل جستجوها نوشته می شود تا خواسته آنها را برآورده شود حال اگر این جستجو منتهی به طراحی سایت شما شود مسلما شما در پیش آن موتور جستجو عزیز خواهد شد و ترافیم بیشتری را برای شما و طراحی سایت تان در نظر خواهد گرفت. والا اگر غیر از این باشد شما امتیازی در موتورهای جستجو پیدا نخواهید کرد همه این کارها و رسیدن به این نقطه مهم توسط بهینه سازی سایت یا همان سئو ی سایت شماا ممکن است. 


به چه علتی موتور های جستجو نمی توانند سایت تان را بدون بهینه سازی سایت یا سئو پیدا نمایند؟

موتور های جستجو دارای هوش الگوریتمی می باشند ولی هنوز به یاری شما محتاجند، موتور های اصلی همواره در حال بالا بردن فن آوری های شان در جهت پیدا کردن زیاد و بهتر سایت ها و بازتاب آن به کاربران می باشند. به هر حال ، همواره یک محدودیت در جهت نتیجه های موتور های جستجو یافت می شود. همانگونه که سئو یا بهینه سازی سایت قادر است برای شما بازدیدکننده های بیشتری را بیاورد در طرف برابرش با یک حرکت خطا بوسیله شما قادر است سایت شما را از موتور ها مخفی نماید و به صفحه های پایین تر بفرستد و شاید معرفی سایت شما را به کمترین حد تقلیل بدهد.


بهینه سازی سایت و سئو همینطور در افزایش رنگینگ سایت اثرگذاری بالایی دارد پس محتوای با کیفیت و لینک دهی ها و کینک گذاری های هدفدار سایت شما قادر است در برتری های مناسبی برای پیدا شدن سایت شما در موتورهای جستجو به همراه داشته باشد. اینترنت در حال پیشرفت به سمت رقابتی شدن می باشد بنابراین دارا بودن یک فهم درست از بهینه سازی سایت و سئو و شیوه های بالا بردن آن از نقش تعیین کننده ای برخوردار می باشد.


واژه بهینه سازی شده فروشگاه ساز شما پیچیده می باشد ولی مخاطبان آن واژه قادرند به آسانی مفهوم آن را فهم ​کنند. حتی کمی دانش هم در این باره ​می توانند تعیین کننده باشد. پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

در این مقاله در مورد لینک های طبیعی صحبت می شود، مانند لینک های داخلی که شما در نوشته های خودتان قرار میدهید و همچنین لینک های طبیعی که از راه هایی مانند پست مهمان عاید سایت شما می شود. 
برای ساخت لینک های مفید، مانند یک استفاده کننده فکر کنید و نه مثل یک سازنده محتوا[عکس: link-building-campaign.jpg]
مهمترین نکته در لینک سازی طبیعی این است که واقعا خواننده در کجای متن انتظار قرار گرفتن یک لینک را دارد؟ زمانی که محتوا تولید می کنید، درباره جایی که استفاده کننده بطور عادی میخواهد لینک را ببیند فکر کنید. این گونه شما چیزی ساخته اید که جذاب تر است.متاسفانه ما مقاله ها و مطلب هایی را می بینیم که در آن کلمات بسیار زیادی لینک شده اند، که این تعدد لینک ها به دو صورت است: گاها نویسنده به صورت مازاد از لینک های سایت خود در نوشته استفاده می کند و گاها این ها لینک های تبلیغاتی و به قولی خریداری شده هستند. که در هر دو حالت مورد پسند خواننده نیست و گاها او را از نوشته و حتی سایت زده می کند!در ضمن توجه داشته باشید که اگر از ارسال پست مهمان برای کسب لینک طبیعی استفاده می کنید، استفاده بیش از حد از لینک های خارجی باعث میشود که مدیر سایت میزبان، شما را یک اسپمر محسوب کند و دیگر اجازه ارسال مطلب را به شما ندهد!فقط کافی است فکر کنید که اگر شما سازنده محتوا نبودید میخواستید لینک ها را کجا ببینید؟ این به شما کمک بسیار شایانی خواهد کرد.منبع: آموزش سئو
  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 23:31

خیابان استقلال استانبول 
در سفر به استانبول خرید یکی از اصلی ترین دغدغه های گردشگران می باشد و دوست دارند مکانی را بیابند که همه چیز را با هم داشته باشد. خیابان استقلال استانبول یکی از بهترین مکان ها برای خرید توام با پیاده‌روی، گردش و خوش‌گذرانی می باشد. این خیابان که از معروف ترین خیابان های استانبول می باشد در قسمت اروپائی شهر و در منطقه بی اوغلو واقع شده و عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی که مربوط به قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند احاطه شده و بر زیبایی های خیره کننده آن افزوده است. خیابان اسقلال که از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می آید در گذشته با نام کادی کبیر یا خیابان بزرگ نامیده می شد اما بعد از انقلاب ترکیه در سال ۱۹۲۳ به خیابان استقلال تغییر نام پیدا کرد. 

[عکس: istiklal_street_istanbul1bestgasht-qpr.jpg]

خیابان استقلال استانبول یا Istiklal Caddesi با طول تقریبی ۳ کیلومتر مملو از مراکز خرید، فروشگاه، گالری های هنری، کافه و رستوران است که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند، در تمام ساعات شبانه روز جمعیت در این خیابان موج می زند و همین مساله باعث شده تا خیابان استقلال از ابتدای آن تا میدان تکسیم تبدیل به یکی از زنده ترین خیابان های جهان و برترین مراکز خرید ترکیه شود. در روزهای آخر هفته نیز حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می‌کنند. در این خیابان همچنین تعدادی از دیدنی های استانبول شامل کلیسا های ارتدکس رومی، ارمنی، کاتولیک و مساجد مسلمانان به چشم می خورد که بر جذابیت آن افزوده است.


 [عکس: istiklal_street_istanbulbestgasht-qpr.jpg]

شما اگر دوست دارید انواع غذا های خیابانی و نوشیدنی های ترکی را با قیمت مناسب سرو کنید حتما شب سری به این خیابان بزنید زیرا شب هنگام این خیابان مملو از رستوران های خیابانی است که بهترین غذا های خیابانی و سنتی ترکیه را ارائه می دهند. کف تمام خیابان سنگ فرش بوده و خودرو ها اجازه عبور و مرور در این خیابان را ندارند، تنها خودرو پلیس، اورژانس و یک واگن برقی که مسافران را جابجا می کند اجازه عبور از این خیابان را دارند. از هر نقطه استانبول به راحتی می توان با مترو و دیگر وسائل حمل و نقل عمومی به این خیابان معروف دسترسی داشت.


 [عکس: istiklal_street_istanbul3bestgasht-qpr.jpg]

 [عکس: istiklal_street_istanbul2bestgasht-qpr.jpg]
 

 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:47

سلام.
میرم سر اصل مطلب . زیاد هم توضیح نمیدم که حال نداشته باشید بخونید.[عکس: 17.gif]
تو سایت مینی کار همونطوری که از اسمش معلومه میتونین با انجام کار های کوچک کسب درآمد کنین. کارمزد هایی که بهتون تعلق داده میشه بسیار بالا هست.
من چند مورد رو عرض میکنم که خودم انجام دادم.
مثلا با فوروارد کردن یک پست از یک چنل به یک گروه و اسکرین شات گرفتن ازش بهتون 100 تومن میده
یا مثلا با فالوو کردن یا کامنت گذاشتن برای یک پس در اینستاگرام 150 تومن میده
یا با رفتن به سایت الکسا و جستجوی یک سایت خاص بهتون 70 تومن میده.
از این کار ها زیاد هست و میتونین به درآمد عالی در روز برسین.
نکته قابل توجه اینه که زمان انجام این کارها معمولا 1 یا 3 دقیقه هست و نهایتا 10 دقیقه میباشد.
وبسایت میبی کار قابلیت بازاریابی نیز داره یعنی اگه شما یک نفر رو با لینک بازاریابی خودتون معرفی کنین و اون شخص فقط 500 تومان در آمد داشته باشه به شما 1000 تومان درآمد تعلق میگیره. و به ازای هر درآمد جدیدی که داشته باشه مجددا به شما یه درآمدی تعلق میگیره.
پرداخت ها هم همشون عالی هستن از اون بابت نگران نباشید.
+ شما میتونین خودتون مینی کار تعریف کنین و یه کسب درآمد عالی دیگه داشته باشین. مثلا این سرویس های ایرانسل و همراه اول هستن که اگه چند نفر کد شماره رو به یه شماره ای بفرستن بهتون شارژ میده ، میتونین برای این سرویس ها مینی کار تعریف کنین. مثلا طرف کد شماره اس ام اس میکنه و شما بهش 100 تومن میدین ، از اون طرف ایرانسل به شما 1000 تومن شارژ میده. یا از همین طریق رتبه الکسا یا گوگل خودتون رو بالاببرین.و خیلی کار ها که با یکمی فکر کردن میشه ازشون درآمد عالی داشت.
سایت مینی کار علاوه بر اینها یه سری امکانات دیگه مث مسابقات پیاپی و غیره داره که کم کم آشنا میشین.
حالا اگه خواستین ثبت نام کنین اگه از لینک معرفی من ثبت نام کنین چیزی ازتون کم نمیشه [عکس: 18.gif]
اینم لینک : http://minikar.com/signup.php?REF=MGxvb2...1haWwuY29t
ناموسا خواستین عضو شین از لینک من عضو شین [عکس: 22.gif]
آدرس سایت مینی کار:

http://www.minikar.com
  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:21

روش افزایش فالوور و لایک چگونه است ؟
 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:21

تمرکز شما روی دریافت لینک باشد تا لایک گرفتنواضح است که سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است اما از تاثیر لینک ها هم غافل نشوید. برای بدست آوردن بک لینک٬ محتوای شما باید ارزش لینک دادن را داشته باشد و غنی و جذب کننده و ناب باشد.در ضمن بهتر است بدانید یک دامین خوب٬ در خاطره ها می ماند و به راحتی نوشته می شود. اگر دامنه شما بدترکیب و بی اسلوب است آن را تغییر دهید. شاید برای بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعالیت و کلمه کلیدی مجبور شوید که هزینه کنید اما ارزش این هزینه کردن را دارد.[عکس: link-building-campaign-4.png] اعتبار و مقبولیت خود را در طول زمان با بازاریابی صحیح بدست آورید.سعی کنید در فعالیت و تجارت خود به عنوان یک حرفه ایی شناخته شوید. حضور در کنفرانس ها و همایش ها که مربوط به تجارت شماست بسیار اثربخش است. اگر بتوانید خود را صاحب سبک و دارای یک فن بخصوص در فعالیت خود نشان دهید همه خواستار همکاری و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع کرده اید و توانایی حضور در همایش های تخصصی را ندارید از محله و منطقه خود شروع کنید و نشان دهید که در آن موضوع توانایی دارید. با این روش با دوستان و آشنایان فعال در کار و فعالیت خود آشنا می شوید و می توانید با هم همکاری کنید و به یکدیگر مشورت دهید.اگر به این نکته ها توجه کنید و طبق اصول و روش های تخصصی سئو حرکت کنید می توانید یک سئو قوی ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید فعالیت های سئو یک کار زمان بر است. منبع آموزش لینک سازی
  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:21

برداشت خال
خال در اصطلاح پزشکی نوروس نامیده شده است خالهای پوستی اغلب ظاهری تیره و یکپارچه ای دارند و دارای رنگ ها و اندازه های متفاوت هستند خالهای غیر معمولی بزرگتر از خالهای معمولی و رنگ و لبه های نامنطمی دارند اینگونه خال ها پیش سرطانی در نظر گرفته شده و احتمال تبدیل آنها به سرطان پوست از خالهای معمولی بیشتر است 
به طور کلی خال ها به دو دسته تقسیم می شوند:

1) خالهای ملانوسیتی اکتسابی
۲) خالهای ملانوسیتی مادرزادیخال های ملانوسیتی اکتسابی
که جز خال هایی هستند که به طور معمول روی صورت همه انسان ها وجود دارند این نوع خال ها مجموعه ای از سلولهای رنگدانه ای هستند که در یک مکان انباشته شده و به صورت گروهی درهم قرارگرفته اند که اغلب در دوران حاملگی و دوران بلوغ خود را نشان می دهند.این نوع خال‌ها از زمان تولد در بدن یا صورت فرد وجود دارند و معمولا به‌صورت ضایعات برجسته سیاه یا قهوه‌ای رنگ هستند. خال‌های ملانوسیتی مادرزادی به سه دسته کوچک، متوسط، بزرگ (غول‌آسا) دسته بندی می‌شوند. در خال‌های ملانوسیتی مادرزادی بزرگ که اندازه آن‌ها بالای ۲۰سانتی‌متر است احتمال ایجاد ملانوسیت بدخیم زیادتر است. این‌گونه خال‌ها همیشه باید تحت نظر دکتر باشند.
خال های سرطانی:دارای ظاهری نامتقارن نسبت به خالهای بدن هستند یا خال هایی که بعد از سن ۲۰ سالگی خودشان را نشان می دهند . در صورتیکه  دچار درد، تغییر رنگ ، ضخامت ، اندازه یا ظاهر خال خود شدید حتما به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید در غیر این صورت یعنی اگر طی یک دوره طولانی تغییری در خال خود ندید جای هیچ نگرانی نیست .
علائم خال های سرطانی :
تقارن: زمانی که دو طرف خال با هم یکسان نیستند
مرز: زمانی که لبه یا مرز خال ناهموار است
رنگ : زمانی که رنگ خال در تمام نواحی یکسان نباشد یا اینکه در این رنگ خال سایه هایی به رنگ های برنزه، قهوه ای سیاه آبی سفید یا قرمز وجود دارد .
ضخامت : یا اگر ضخامت یک خال بزرگ تر از پاک کن سر یک مداد بود
تکامل : اگر خال ها در حال بزرگ شدن یا وضعیت آنها در با گذشت زمان تغییر کند.برداشت خال:بعضی از افراد خال ها را برای اینکه زیباییشان را تهدید میکند برمیدارند ولی بعضی دیگر از افراد از نظر پزشک ذاتا بدخیم هستند و اغلب به مرحله ی وخیمی می رسند که بیمار به پزشک مراجعه می کند و اگر این خال برداشته نشود قطعا خطرناک است و با آزمایش تکه برداری میزان وخیم بودن آن تشخیص داده می شود.
برای دیدن فیلم به این صفحه مراجعه کنید

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:16

قارچ ­ها در طبیعت به شدت فاسد شدنی هستند و بیشتر از چند روز پس از برداشت در شرایط کنترل شده قابل نگه داری نیستند. تغییرات فیزولوژیکی و مورفولوژیکی متعددی بعد از برداشت اتفاق می ­افتد که باعث می ­­شوند قارچ ها برای مصرف مورد پسند نباشند. در میان واریته های گوناگون، قارچ های دکمه ای بیشتر از سایرین در جهان کشت و مصرف می ­شوند و این نوع قارچ ۴۰% از کل تولیدات جهان را به خود اختصاص داده است.
ادامه مقاله را در لینک زیر بخوانید:
http://goo.gl/Bi2iKY پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:16

  كراكت يه غذاي كاملا بچه پسنده. و همينطور ايروني پسند. از اون فست فودهاي پرطرفدار دنياست و مطمئنم همه دوستش داريد. آخه كمتر كسي پيدا ميشه كه يه پوره سيب زميني خوشمزه و با يه كاور ترد و كرانچي رو دوست نداشته باشه.   [عکس: potato%20croquettes%20%282%29.jpg?psid=1] من دارم به بهانه هاي مختلف فلش بك ميزنم به پستهاي قديمي كه دوستاني كه فرصت مجدد جهت رفع اشكال لازم دارند بتونند از اين فرصت جديد سه ماه شون بهره ببرند.
نظافت منزل نظافت شرکت نظافت ادارات نظافت منازلاين زدن كراكت سر مداد رنگي يه ايده عاليه واسه افرادي كه بچه بد غذا دارند.امتحان كنيد شايد جواب بده. هر چند كه بچه اي كه به خوردن علاقه نداره... به خوردن علاقه نداره ديگه!   [عکس: potato%20croquettes%20%283%29.jpg?psid=1] پس مطابق دستور پوره سيب زميني و  پنير رو براي كراكت آماده كنيد.و كراكت ها رو به سايز دلخواه فرم بديد.   [عکس: potato%20croquettes%20%284%29.jpg?psid=1] سپس مطابق دستور با تخم مرغ و آرد سوخاري كاورشون كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%285%29.jpg?psid=1] و در حمام روغن سرخ كنيد تا زماني كه رنگشون طلايي شه. نكته اي كه بايد خدمتتون عرض كنم اينه كه من هميشه سيب زميني ها رو اگر براي كتلت يا كراكت يا غذاهايي از اين قبيل باشند؛ در فر ماكروويو كبابي ميكنم.و اگر مايكروفر نداريد توصيه ميكنم به اين شيوه سيب زميني رو كبابي كنيد.در هر صورت از آبپز كردنش خودداري كنيد. چون سيب زميني آب جذب ميكنه و بعدا خيلي اذيتتون ميكنه. اگر پنير چدار در دسترس نداريد از هر پنير ديگه اي كه دوست داريد استفاده كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%286%29.jpg?psid=1] اين ترفند ميتونه بچه ها رو به سمت خودش جذب كنه. پس چند تا مداد رنگي خوشگل رو انتخاب كنيد.و به خوبي بشوريد و خشك كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%287%29.jpg?psid=1] كراكتها كه اندكي سرد شدند و دماشون در حدي بود كه يه بچه كوچيك بتونه دست بگيره و بخوره دونه دونه مداد ها رو توي بدنه كراكت فرو ببريد.   [عکس: potato%20croquettes%20%288%29.jpg?psid=1] توصيه اكيد دارم كه داغ داغ اينكار رو نكنيد. حتما بذاريد قدري سرد بشه.   [عکس: potato%20croquettes%20%289%29.jpg?psid=1] ديگه آماده است. همه رو كنار هم بچينيد و بچه رو صدا كنيد. و البته اگه بچه تون مث بچه من هميشه موقع آشپزي بهتون چسبيده كه اين مرحله حذف ميشه!حالا نكات ايمني. اولا كه من اين كراكتها رو مخصوص عكاسي و اينكه خودم تو دست بگيرم آماده كرده بودم و قانونا براي يه بچه كوچيك بايد كراكتها رو كوچيك تر در نظر گرفت. پس توصيه ميكنم حتما سايز كراكتها رو كوچيك بگيريد هم تعدادش بيشتر ميشه هم خوردنش براي يه بچه كوچيك راحت تره. و دوما كه مدادها رو فقط تا نيمه توي كراكت فرو كنيد كه بعدا نيروي جاذبه زمين براتون مشكلي ايجاد نكنه. و سوما بازم تاكيد ميكنم اجازه بديد سرد بشن و بعد مداد رو توش فرو كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%2811%29.jpg?psid=1] لطفا لباس كارگري و رنگي پنگي حاج آقاي ما رو ببخشيد.بچه وقتي ميخواد نقاشي كنه خودش و لباساش و كل زندگي مامانش رو هم رنگ آميزي ميكنه!

منبع : سایت شف طیبه

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 15:16

سئو چیست ؟ و به چه معنی است؟ در این مقاله قصد داریم در رابطه با مفهوم سئو و بهینه سازی سایت با شما عزیزان گفتگویی داشته باشیم.سئو چیست و به چه معنی است ?سئو چیست؟ سئو مخفف کلمه ی انگلیسی Search Engine Optimization و به معنای سئو و بهینه سازی  سایت برای موتور های جستجوگر است. تاریخ سئو از زمان موجودیت موتور های جستجوگر آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.تعریف مختصر سئو چیست؟
نقل قول:به هر اقدامی که به صورت مستقیم و توسط شما برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.
از سال های 1994 تا 1998 سئو سایت پیچیدگی الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به 1000 عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بود، لذا موتور های جستجوگر نظیر گوگل مشکل زیادی با شناسایی و درک محتوای آن ها نداشتند. اما از سال 1998 به بعد و افزایش سایت ها، موتور های جستجوگر تصمیم به طراحی الگوریتم ها و فاکتور هایی گرفتند تا سایت های را از نظر قدرت با یکدیگر رتبه بندی کنند تا بتوانند سایت قوی تر را بالای نتایج جستجو و سایت های ضعیف تر را پایین سایت های قوی تر به نمایش بگذارند. اولین الگوریتم گوگل الگوریتم کبوتر بود که توسط مدیران فعلی گوگل یعنی Larry Page و Surgery Brain طراحی شده بود. از آن زمان تا به حال تمامی وب سایت ها به دنبال بدست آوردن فاکتور های رتبه بندی موتور های جستوگر هستند تا در سدر نتایج به نمایش در آیند و مخاطبان بیشتری را جذب کنند. سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت یکی از خدماتی است که توسط تیم سئو فاکس انجام می شود.هدف از سئو چیستبه طور خلاصه هدف از سئو افزایش مخاطب است واین مخاطب می تواند در هر سایتی به طور متفاوت عمل کند. به طور مثال شما با سئو سایتفروشگاهی به فروش بیشتر و برندینگ بهتر می رسید، اما با سئو در یک سایت خبری شما تنها به بازدید کننده بیشتر و در نتیجه رتبه السکای بهتر و در آخر برندینگ بهتر دست پیدا می کنید. اما این نکته را هم گوشزد کنم که برای افزایش مخاطب سئو سایت به تنهایی کافی نیست و عواملی موئثری دیگری نیز هستند که در رشد و توسعه یک وب سایت نقش بسزایی دارند.  اهمیت سئو در چیست؟ احتمالا پس از مطالعه متن فوق این سوال در ذهنتان پیش آمده باشد که اهمیت سئو چیست؟سئو را از کجا آغاز کنیمسئو به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود، سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) سئو داخلی 30% و سئو خارجی 70% از فاکتور های رتبه بندی موتور های جستجوگر را تشکیل می دهند. سئو داخلی به طور کلی شامل موارد زیر می شود:
  • تولید محتوا
  • استاندارد بودن قالب
  • لینک بیلدینگ داخلی
  • متاتگ ها
 البته هر کدام از عناوین بالا نیاز به یک سرفصل مجزا دارند اما هر سایتی به طور کلی با رعایت این نکات می تواند بخش عمده ای از مراحلسئو وب سایت را طی نماید و در کلمات کلیدی کم رقابت جایگاه مناسبی را دریافت کند. اما سئو خارجی سایت به این راحتی ها نیست و کمی خطرناک است چرا که بخش عمده ای سئوی خارجی سایت به مبحث لینک بیلدینگ و یا همان دریافت لینک از دیگر سایت ها بستگی دارد و اگر این کار به درستی و بدون رعایت اصول لینک سازی دریافت شود ممکن از صدمات جبران ناپذیری به یک سایت بزند، لذا در همین راستا به زودی مقالاتی با عنوان سئو خارجی و لینک بیلدینگ ایجاد می کنیم تا این دو مبحث را به خوبی توضیح دهیم. 
منبع: https://seofox.ir/what-is-seo/ سئو چیست

 

  پیام رسا و کامل...
ما را در سایت پیام رسا و کامل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهندس کرمی fulltalk بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 3:10